Sabtu, 6 April 2013

Topik Hangat Di Facebook

Dah beberapa hari aku tak buka fesbuk selepas aku xcdent.Malam tu rasa nak buka pulak sebab kakak aku kata, ada byk mesej kt inbox.Mula2 suruh kakak aku bacakan je.mmg byk.Tak best lak bila org bacakan.Aku pun ambik tab terus tengok.Ya..allah byk betul org htr mesej, kt whatsapp pun ada.Aku tengok dlm 2-3 hari tu, memang kisah aku xcdent jadi topik hangat dalam laman fesbuk.Macam2 aku baca.Kebanyakan nya semua mendoakan kebaikan untuk aku.

Wall2 group pun hot cerita tentang aku.


Bersyukur sangat2, ada kawan2 yg prihatin dgn keadaan aku ni.Sana sini mendoakan aku, ada yg suggest buat derma kilat tuk aku jugak.Sejujurnya aku malu sangat2.Tak minta pun, doa pun da cukup bagi aku.Dapat tahu ada buat derma ni, kawan aku Pojie bgtau masa dy dtg tgk aku kat hospital.Mula2 pelik mana dyorg dpt no akaun aku."Oo..ko rupanya Nan" baru ingat, dy ada beli barang dgn aku duli.Simpan lg no akaun aku.Apapun thanks banyak2 pada kawan2 yg sudi membantu.Insyaallah aku tak lupa jasa korang.




Terharu sangat2 dgn keperihatinan kawan2 untuk aku.Sayang korang semua.Semoga kalian di kurniakan rezeki yg tidak pernah putus dan sentiasa di berkati allah.
Amin.



                        

0 kawan doakan saya ke syurga:

Catat Ulasan

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain