Ahad, 16 Jun 2013

SURPRISE!!

Hi! Ada citer best nak kongsi arini.Beberapa ari yg lepas, sedang aku asik bermain dgn cik candy tu, kedengaran ada suara orang bg salam.Aku suruh en.abg tgk.Dan bila en.abg masuk semula, aku pun tanya" nak apa, org tu?"mata plk masih x berganjak dari melayan cik candy tu,sebab nak menghabiskan sisa2 candy yg ada.hehee.En.abg pun menghulurkan 1 bungkusan besar dari pos malaysia, sama besar macam aku beli baju di fb aritu.Haaa!! Terkejut sgt2, sebab setahu aku, x de order brg apa2 pun.Kebetulan da beberapa aritu aku sibuk pm..pm..baju di fb.Eh! X kan baru pm da sampai.hahaha..kelakar kan.

Ku tinggalkan cik candy td, dan capai bungkusan tadi.Jeng..jeng..jeng..nama yg tertera kat situ adalah dari ibu marlina.Hmmm..senyummmmm je aku di buatnya,.X de angin tetiba je.Pandai simpan ea.Apalah agaknya ni, bisik hati.Aku trus snap n post kat fb la..

Rupa bungkusan yg diterima, ada nota di dlmnye

Kemudian, ku buka bungkusan td, nk tgk apa isinya. Coklatttttt...byknye, ada keychain, dan minyak gamat sekali.Oooo..ni ole2 dari langkawi la..suke..suke..Eh! Pin tudung nama tu pun ada sekali, anak2 suke2 sgt.Maaa...alya tau sape bagi,, mak fatin tu kan..yea..btul..haha dy da tgk kat wechat aritu.Masing2 sibuk nk pakai..X bolehhh...tunggu raya tau.Alif plk tanya, dy punye mana?? Huhu..sedih

Isi dalam bungkusan tadi

Anyway, thanks sgt2 ole2 tu.Smua sedap2.Yg pling suke gula2 tu..sedap. (dah habis semua), lau pergi lagi, aku kirim ea.Pin nama tu plk, sooo..cute.alya mtk buat lg, nk kale pepel katanya.Nanti mama tanya ea, ada kale tu x? Thanks again...sekian.
posted from Bloggeroid

3 ulasan:

  1. Hehee..surprise. bes kan bile surprise ni. Rase happy je

    BalasPadam
  2. Salam ziarah. Terima kasih sudi membina ukhwah dengan Inspirasi Wanariahamiza. :)

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain