Rabu, 18 September 2013

Testing Royal Expert Whitening Cream



Semua wanita nak kan penampilan yg cantik dan menarik,bkn untuk menunjuk2 tapi ia adalah untuk membantu kenyakinan diri bila tampil di khayalak ramai.Bila wajah dan kulit kita bermasalah,mungkin ia akan membuat kita merasa rendah diri.
Dah macam2 produk kecantikan yg saya guna.Dari yg murah sampailah yg mahal harganya.Pantang saje bila tgk iklan2 tentang produk baru,pasti rasa ingin mencubanya. Bukan saya saje begini,mungkin ramai wanita seperti saya juga teruja dgn mcm2 produk yg sedang hangat di pasaran.

Antara produk yg dah saya cuba byk sebenarnya,tapi yg saya ingt paling lama saya guna ialah NV,tau tak?meh saya bgtau..yg jutawan kosmetik mati di bunuh tu.Produk ni mmg ok kalau kita rajin,saya ni kadang2 hangat2 taik ayam je bila teruja nk cuba,,da lama2 mls.Yg saya x selesa pki ni adalah toner dia sbb pedih dan mengelupas.Tengok adik pakai NDZ,muke dia cantik,saya pun gatal nk mencuba..tp x lama sbb saya tak suke krim nye yg agk berminyak.so..saya stop.Try safi rania plk sbb gagal kawal nafsu..hehee..tp tu la..kejap je.Nano white,loreal pun dah.Akhirnya saya berbalik smula menggunakan NV.hahaha..tu pun kejap pki kejap x.

Mungkin sebab perangai saya yg malas sgt2 nk tempel2 muka saya ni,saya try vitamin c MAIXARA,,byk beli smpi 3 botol,,blum abis sebotol saya xcdent dan terhenti di situ.Selepas saya xcdent terus x de pki apa2 produk pun.Muka saya di tumbuhi jerawat pasir yg agak byk,dan sesekali jerawat batu yg besar.arghhhh..teruknya.

Terdorong nk mencuba DNARS sbb kawan jual tp pki krim malam je..rasa x sesuai la plk,lgpun kulit muka saya ni kering.Tak lama tu keluar plk TANAKA bedak sejuk tu,,hmmm beli lg..pki x abis,mula malas da.Teruk betul saya ni kan.

Bila kulit muka semakin merisaukan,saya mula tercari2 produk apa pula yg saya nk cuba..tgk kt FB mcm2 produk ada,tgk testimoni tu saya mmg x caya sgt sbb gmbr tu mgkn edit2 je,biasanya indah kabar dari rupa kan..So..setiap produk yg nk saya beli saya akan baca komen2 pd produk tu dan saya research kt google pasal REWC ni,,byk jugak owner blog2 yg citer pasal krim ni mmg berkesan.Sehinggalah saya rasa teruja nk mencuba REWC ni.

Dah fikir byk kali saya pun beli dan cuba..Ada gk kakak ipar tegur nmpk mcm putih plk muka saya ni,katanya mgkin saya lama x keluar rumah..hihihi.saya x ckp la saya pki REWC sebab baru lg..biar la lama ckit kn bru nk share2.

Ada beza ke,sama je

Ni betul2 punye gmbar,no edit2.saya hanya menggunakan krim sahaja tanpa bedak pun.Kalau pakai bedak lg cantik kot.hihihi...Harga produk ni 1 set ialah RM160 iaitu sabun,Pencuci muka dan krim.Harga utk krim saje Rm120.berbaloi ke?hanya cuci dan pki krim yg sama siang dan mlm..Nk tau bole try sdri la..Ada nmpk perbezaan ke?kulit saya kelihatan sedikit  cerah dan lembab dari sebelumnya atau saya je yg pasan.hahaha..

Dan skrg kawan saya memperkenalkn pula pada saya produk baru iaitu Produk Kak Engku,katanya berkesan dan dia da pun menggunakannya.Baru 1 mggu da nmpk hasilnya.Saya mula goyah..huhuhu..adakah saya harus meneruskan REWC yg saya pki skrg beberapa bln lg,atau bila da abis saya bole try produk lain plk..huhu?HELP ME!!

Kalau nk bli REWC bli kat link INI

10 ulasan:

  1. Nak try la pkai produk ni. Ko beli katne ek?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi..awak kn da cantik..bli kt fb..ko,tgk muke aku ada beza ke?

      Padam
    2. Nmpk bersih putih cerah lain beza ngan putih biase. Nak try jugak..

      Padam
    3. Aku da edit entry tu,,kt bwh ada link fb nye

      Padam
  2. Balasan
    1. Terima kasih,hanya pinjaman anugerah dari nya.:)

      Padam
  3. Sy baru nak try REWC ne.. Nak tnya pendapat awak.. Okay ke tak?? Kawan saya dah pakai 2 tahun.. Muka dy flawless sgt.. Tp mmg genetik kulit dy lawa.. Hmm.. Please la tlong sy bg pendapat.. Huhu!

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain