Isnin, 25 Februari 2013

Aku Suke ' SWNW

Seingat aku citer dalam tahun 2003,Masa tu anak baru sorang,alif.Tajuk citer ni Sanay Wala Nang Wakas.Aku giler sangat2 tengok citer ni.Sampai VCD 10 episod dengan harga RM70 pun aku beli.Malangnye aku x dapat kumpul full episod Vcd ni coz susah dapat kat kedai.Sebelum aku tergila2kan citer ni,aku tengok first drama filipina ni citer Pangako sayo.Hero dan heroin yang sama,Masa tu tengok di Tv je.di siarkan di Tv2.Habis je citer tu aku akan tunggu citer baru pulak.Kebetulan hero n heroin nye sama,tu yang tengok tu,Aku minat sangat dgn Jericho Rosales ni dan Kristine Hermosa.

Hanya 1 set VCD yang dapat aku beli.ada lagi 9 set VCD yg x dapat aku cari.1 set Rm70.Masih dalam simpanan

Cerita ni adalah kisah cinta yang banyak ujian dan pengorbanan.Lau yg belum tengok mesti x tau betul ke tak ape aku cakap,yang pasti lau dah tertengok mesti nak terus tengok.Episod citer ni memang panjang giler.nak dengan tak je menunggu.


Ni episod pertama.Detik2 pertemuan antara Ara dan Christian.Terdampar di sebuah pulau yg akhirnya melahirkan bibit2 cinta.Bermula babak2 cinta.


Semua konflik bermula di sini,bila ayah Ara mengajak ibunya  lari,malangnya ibu ara tidak mahu mengikut Anton iaitu ayah Ara kerana lebih memilih untuk bersama ayah Christian.Dalam kejadian itu berlaku perebutan dan tembak menembak berlaku. Akhirnya mengorbankan nyawa ayah Christian.Sedang kedua2nya hanyut di lambung cinta,Christian mendapat tahu pembunuh ayahnya adalah ayah kepada Ara,walaupun itu tidak benar.Jadi..siapa pembunuh sebenar ayah Christian..Maka Christian mula menyimpan perasaan dendam terhadap keluarga Ara.Dan....konflik cinta dan keluarga bermula..



Episod di mana ara dan christian bertemu semula selepas kemalangan yg menyangka Ara telah mati.Sedih sangat2.Ketika ini hati ara telah di miliki orang lain,setelah Christian di penuhi perasaan dendam terhadap keluarga Ara atas kematian ayahnya.


Ara meluahkan perasaan cintanya kepada Christian melalui sepucuk surat dan di masukkan ke dalam botol dan di buang ke laut.Akhirnya...Christian yg menjumpainya.Arrrggghhhhh..penat nak citer.Lau nak tau cer la tengok bestt gilerrr.

Make Your Own Gifts Here

1 ulasan:

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain