Selasa, 26 Februari 2013

First telemovie

Haa...ni la first citer filipina yg aku tengok, mula2 x minat.Tapi bila dah tertengok terus x nak lepas walau 1 episod.Aku rasa budak2 sekarang da tak layan citer2 filipina cm ni,yg dy org suke drama korea.Sebelum ni ada entry aku yg citer pasal citer macam ni kan.Tu citer yg kedua selepas citer ni.Tajuk citer ni, Pangako Sayo.
Hero dan heroinnye, sama macam citer sebelum ni.Jericho dan Kristine.Dalam citer ni la dy org jatuh cinta betul2..tapi x kawen pun.Masing2 kawen dgn org lain.Eh aku bkn nak citer pasal cinta kat luar, tapi cinta dalam citer ni.Konsep sama je berpaksikan cinta.Kalau citer cinta yg sebelum ni aku tulis tu pasal cinta dan dendam, tapi yg ni, cinta 2 darjat.Nama watak dlm citer ni ialah Angelo dan Yna.Hahaha..ingat lagi aku.

Koleksi vcd aku.cuma 4 set je yg sempat di beli.

Episod citer ni pon sama panjang macam citer SWNW.Aku ada gak beli Vcd nye.Yg ni pun, tak cukup full episod.Aku dapat beli 4 box je, bermakna cuma 40 episod je.Vcd ni, sekali keluar 10 box terus.Manalah ade duit nak beli sekali gus kan.Bila sampai masa nak beli lagi, dah x de pulak kat kedai2.Tu yg sangkut sampai ctu je.Teringat pulak, masa beli Vcd ni, aku nyorok2 beli, tak nak en.abg tau.Nanti dy marah.Bukannya murah, mahal tu...lagipun segan gak aku coz dy x layan citer2 macam ni..hihi.



                                    

Cinta anak orang kaya dan anak peladang 

                                    


Biasalah ending nye mesti kawen gak kan,setelah macam2 rintangan di lalui.
kalau nak tahu citer selanjutnya,,tengok lah....tapi,panjang tau episod ni.Terus terang aku kata,walau citer ni best,tapi pada aku best lagi citer SWNW.
K,bye..

2 ulasan:

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain