Isnin, 10 Mac 2014

Hadiah dari Sally.


Assalamualaikum..dan selamat pagi.Masih lagi dalam mood sedih atas kehilangan pesawat MH370 yang masih menjadi misteri kehilangannya.Hanya harap ada keajaiban yang berlaku dan MH370 pulang dengan selamat.

Ok..nak share cuci mata korang dengan hadiah yang saya dapat sebab jadi antara pemenang dalam segmen dari blogger Sally.
Ramai yang tahu kan segmen tu.. dah rezeki saya tetap jadi milik saya lah hehee.Ni kali ke 4 saya menang segmen..Alhamdulillah.


Haa..ni la yang saya dapat,comel je kan.Tau ke apa ni?cer teka..:D Jauh di terbangkan dari Ho Chi Minh tau.Tak pe sally,,kecik ke besar bentuknya akak tetap hargai.Thanks so much..mmuahh..


15 ulasan:

  1. wahh best tu dpt ole ole dari ho chi minh.. tahniah kak.. :)

    BalasPadam
  2. yeay! alhamdulillah dah sampai...akak sorang je yg baru sampai ni..org lain semua senyap je..risau tak sampai -___-

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak, alhamdullilah taniah ya kak ~~~

    BalasPadam
  4. wah tahniah! comel aje
    keychain ye

    BalasPadam
  5. tahniah kak atien.. comelnya.. semoga terus murah rezeki.. aiza menabung londoninternational untuk kka atien.. :D

    BalasPadam
  6. tahniah kak Atien.. fiza singgah menabung inti...

    BalasPadam
  7. Alhamdulillah... tahniah Atien.. :)

    BalasPadam
  8. seronoknya dpt hadiah..best!hehe..tahniah kak atien.. :D

    BalasPadam
  9. Tahniah kak atien hehehe omel je

    BalasPadam
  10. Tahniah, Atien... comeynya... ^__^

    BalasPadam
  11. mama punya? tak aci sally ni.. hihi..
    tahniah kak..

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain