Isnin, 14 Januari 2013

HILANGKAN SUBSCRIBE PADA FOOTER

Hi,, mood rajin nk tulis kt blog ni da dtg.yeayy...kali ni, aku nk kongsi cikit ape yg aku tahu utk cantikkan blog ni, walaupun aku x pro lg nk tulis pasal tutoriol blog ni.Aku boleh share yg simple2 je lah.ok first sekali nk bg tau cara nk hilangkan perkataan SUBSCRIBE POST ATOM, kt bahagian footer blog.cer tgk, ada kan.


1.pergi ke dashbord > design > edit HTML > Tick expand widget
2.Guna Ctrl + F, dan cari kod dibawah ni.


<!-- feed links -->

3.Tukar kod dibawah ni



<!-- feed links-->
    <b:include name='feedLinks'/>


kepada kod yang ini :

<!-- feed links
    <b:include name='feedLinks'/>   -->

4. Preview dulu.
5. kalau x de error baru boleh save

Siap~~


0 kawan doakan saya ke syurga:

Catat Ulasan

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain