Ahad, 13 Januari 2013

MENCANTIKKAN BLOG

da lama rasa teringin nk cantikkan blog ni, tp x tau macam ne.Banyak da buat research kt tutorial blog, tp msih x faham jugak.kalau buat silap, boleh ERROR aku punye blog ni.Menangis dibuatnya,, huwaaaaaa.lama2 bole fed up ngan benda ni, hingga mula rasa malas.( ah,, bio je la, Bkn ade org tgk pun,, blog peribadi je)

Mula2 sign up blogger dulu, ingatkan semuanya dah ade, eh! Kenapa dy punye blog ada ni, ada tu??, nape aku punye x de.aku cuba cari tahu dan search kt en.google la.weee ~~ :D byk rupanya, pandai dgn tak je & jadi dgn x jadi.Bila apa yg dibuat menjadi,, wah!! Suka sangat ( sambil senyum simpul ) hehee..tp,, bila error, error dan error, mulalah rasa bosan..

First yg aku tambah dlm blog ni, ialah kotak SHOUTBOX, aku tgk kawan aku punye marlina ( hi mar ),, ada benda ni yg orang bole chat kt ctu,, tgk kwn lain lak pun ada..rupanya kena daftar dulu kt shoutbox ni atau cbox.. http://www.freeshoutbox.net Sekarang da cantik cikit blog aku ni kn,, masih banyak lg yg harus ku pelajari Huhuhu..apapun,, pd sape2 yg nk cantikkan blog u olls ni, kena banyak sabar dan usaha lebih..ok...bye..
:www.freeshoutbox.net.. Gud luck for me:D

0 kawan doakan saya ke syurga:

Catat Ulasan

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain