Rabu, 9 Oktober 2013

Annual konsert 2013 @ Eduwis Education

Assalamualaikum


Pada hari ahad yg lepas,my princes Alisha telah terlibat dlm 1 konsert akhir tahun sekolah yg diadakan di hotel crystal crown Klang.Majlis bermula dari pukul 1:30 ptg.Kami sekeluarga turut serta menyaksikan acara dan persembahan konsert tersebut.

Pentas konsert
Persembahan di mulakan dgn nyanyian dan tarian yg di iringi dgn mainan piano yg di mainkan oleh murid sekecil 5tahun,memang menarik.

Rakan2 alisha dlm tarian.
Haa..yg pakai scarf tu la alisha,baju yg cikgu bg tu agak seksi.Baju tanpa lengan ditambah pulak dgn bhgn belakang yg kosong dan terdedah.Huhuhu..maluu..al maklumlah anak saya ni sek cina,so ikut je la..tp cikgu di eduwis ni memahami status ank saya,maka di benarkanlah memakai ikut kesesuaian.Hehee..saya pakaikan bju tu dgn inner.Tapi ada jugak murid2 melayu yg pakai mcm tu je,bergantung pada cara didikan ibu bapa mereka lah.

Persembahan tarian alisha dan kawan2
Ni je gambar yg ada,tu pun copy dari fb sek.Nak ambik sdri susah sebab ramai org dan tak di benarkan berdiri..dalam hotel la katakan.Seronok bile tgk alisha menari tu kalau kat rumah suruh buat tak nak,malu katanya,,tp depan saya je la.Kalau dengan kakak dia,,tak malu la pulak.heheee

Candid,,comel x?
Hampir 3 jam konsert ni berlangsung masih tak habis lg,,nasib baik kat hotel ni ada surau,kami keluar sekejap menunaikan solat zuhur.Selesai solat rasa x larat pulak nak menunggu,turn alisha da selesai..

Alisha bersama kawan dan kakak alya
Setelah di beri kebenaran oleh cikgu untuk pulang,kami pun balik..tak tunggu sampai habis pun..
Selesai~~

7 ulasan:

  1. Cantik anak tdung alisha..comel je dia ek..

    BalasPadam
  2. Kak..eduwis makan nye mcm mn ye??sbb tgk mcm more to Chinese je...silibus eduwis ok tak??

    BalasPadam
  3. Salam...sy nk tny psl eduwis ni...ok tak tadika ni?? Sbb sy ingt nk reg ank sy 4thun di eduwis..sbb tgk mcm Chinese school je..mcm mkn plk cam ne??

    BalasPadam
  4. @NOOR SHILA ISMAIL eduwis memang mandarin,tp yg lain2 macam sek biasa.makan,,kena tanya siapa tukang masaknya.kalau melayu ok,tp tmpt ank saya yg masak aci india,so saya x nak lah ank saya mkn mskn india kan.kena pandai ckp dgn cikgu,,nak bawa makanan sdri..anak saya bawa bekal..biasanya mmg dia x bg..kalau pandai yakinkn dia..ok la dia bg..lau x bg juga,,ckp je saya x bole htr ank saya sek situ.nak tanya tu sblm reg la.Reg masuk dlm rm 1k lebih,nnt dia tolak duit mkn setahun dlm rm300..

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain