Selasa, 3 Disember 2013

Pemenang Bertuah Bagi Entry Paling Menarik

Assalamualaikum..

Untuk semakan pemenang bertuah GA atienstory klik SINI




Pertama
Hadiah: Chanel Watch


Kenapa saya pilih entry ini,boleh tengok sendiri di link tu.Ada kek,ada birthday card,dan macam2 lagi..Video kat bawah ni adalah salah 1 dari  2 video youtube yg terdapat pada entry tersebut..Youtube lagi 1 by minion sama dengan pemenang tempat ketiga tu..

kesian telur ni..hehee



Kedua
Hadiah: Citizen Watch


Sebab ada banner comel ni di reka khas utk saya..ajak nyanyi sama-sama lagi.1..2..3.. wow..So sweet kan



Ketiga
Hadiah:Tudung Syria sakura

Tertarik tengok minion nyanyi hepi birthday..comel sangat.Saya siap goyang2 kepala lagi..hahaa



Hadiah Tambahan :Tudung syria sakura

Macam menarik je ayat2 ni..saya suke

Bayangkan anda di sebuah taman pada waktu malam. Dihadapan anda ada sebuah meja, atasnya ada kek bertingkek tingkek ada hadiah, ada makanan yang lain jugak, ada belon bergantungan. Ada lagu yang dipasangkan. Dan....... tiba tiba ada mercun meletup di langit.

# Suke sebab saya x pernah lagi berlaku kepada saya sweet mcm tu,baca ni je pun da memang dapat rasakan sweetnya....hehee

kepada semua pemenang sila tuntut hadiah anda dgn menghubungi saya melalui 
Email atienzuraidahz@gmail.com
atau di talian Whatsapp 010-2475253(jika ada)
Dan boleh juga hantar mesej  di Fb Page atienstory

Sertakan

# Url link penyertaan anda
#Jenis hadiah
#Alamat untuk proses pengeposan
#Nombor telefon



12 ulasan:

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain