Selasa, 3 Disember 2013

PEMENANG BERTUAH

Assalamualaikum..
Hai..hai..hai....dah lama ke u olls tunggu  nak tengok siapa pemenang GA.hehee.. Keputusan GA atienstory dah pun saya ketahui,,Are you ready...yesss..hahaa jawab sendiri..
ok jom kita tengok sape yang kenaa..
Semak nombor bertuah anda di SINI 
Dan hadiah yang bakal anda menangi di SINI
 3 PEMENANG GUESS WATCH
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Tadaaa..
Glitter Words



 Glitter Words


Glitter Words



3 PEMENANG TUDUNG SYRIA SAKURA
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Glitter Words


Glitter Words

Glitter Words

TAHNIAH

kepada semua pemenang sila tuntut hadiah anda dgn menghubungi saya melalui 
Email atienzuraidahz@gmail.com
atau di talian Whatsapp 010-2475253(jika ada)
Dan boleh juga hantar mesej  di Fb Page atienstory
Sertakan
# Url link penyertaan anda
#Nombor Lucky anda
#Jenis hadiah
#Alamat untuk proses pengeposan
#Nombor telefon
Sekiranya hadiah tidak di tuntut dalam masa 10 hari,dari tarikh entry ini,hadiah tersebut akan di berikan kepada peserta lain,dan saya akan pilih lagi sekali melalui Random.my.
Yang tak menang tu jangan keciwa..doa banyak2 moga ada diantara pemenang yg tak tuntut hadiah mereka..hehee kejamm..
Kepada pemenang untuk entry paling menarik harap bersabar..tunggu kejap lagi..sebab saya nak kena pilih betul2 yg buat hati saya tersentuh,hahaa..
sekian,jumpa lagi.



16 ulasan:

  1. @Kin Naztak pe kinah..lau ada rezeki t akak bole buat GA lg..hihii

    BalasPadam
  2. Takde rezeki utk tudung syria sakura huhuhu ToT Btw, congrats to yg menang! :)

    BalasPadam
  3. hmm...x menang..apapun tahniah kpd pmnang bertuah...:)

    BalasPadam
  4. tahniah kepada semua pemenang...takde rezeki akak..lain kali akak cuba lagi kalau atien buat GA..:)

    BalasPadam
  5. takde rezeki niesa jugak..adoi...sikit lg tu no.53.. ~_~ cuba lain kali je la...

    BalasPadam
  6. alhamdulillah.. terima kasih kak.. tahniah kepada yang lain juga.. nanti aiza bagi details tu pada kak.. :D

    BalasPadam
  7. time kasih kak.. tak sangka fiza dpt.. yahooo....

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum kak Atien,

    Tak sangka plak saya menang!
    tak perasan akak update pasal pemenang nie...bru hari ini saya jenguk blog.. saya dah hantar segala details dekat alamat e-mel akak..tq so much

    BalasPadam
  9. merjauk! merajuk!! hehe...congrats semua ye...

    BalasPadam
  10. wahh saya menang. mintak maaf kak, saya tak perasan langsung entry ni. masih sempat ke nak tuntut hadiah? :'/

    BalasPadam
  11. Huhu...tk menang!!! Tk der rezeki la tuh kan...hehe

    BalasPadam
  12. alaaaaaaaaaaaaa scha baru tgk :'( harap2 boleh tuntuk hadiah lg..

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain