Jumaat, 20 Disember 2013

Salam Jumaat Penuh Barakah.

Assalamualaikum..
Sumber:facebook
Ramai antara blogger2 yg selalu akan update Wordless pada setiap hari rabu kan.Tapi saya nak buat kelainan sikit,setiap hari jumaat saya akan update slot Tazkirah jumaat pulak.Di mana saya hanya akan tepek gambar saja mcm ww tp gambar yg membuat kita merenung dan muhasabah diri.,macam gambar di atas tu,ok tak??
Pada pendapat saya memang ok la kan,kasi terapi minda sikit dengan ilmu akhirat.Secara tak langsung membuat kita berfikir seketika di mana kah kedudukan kita di sisinya.Bukan saja memberi manfaat kepada pembaca2,malah untuk diri saya juga.
Sekurang2 nya,saya dapat mengongsikan perkara yg baik2.Bukan sebab saya orang baik,tapi saya juga sedang berusaha untuk menjadi yg terbaik bukan saja di mata manusia tapi juga di sisi Allah swt.
Sekian..

#Kalau korang nak ikut cadangan saya ni lagi bagus kan,sama2 kita tambah ilmu dan pahala.

10 ulasan:

  1. salam jumaat kak.. bagus cadangan tu kak.. aiza sokong.. menabung churp2.. :D

    BalasPadam
  2. niesa pn terfikir mcm tu sebelum ni..setiap hari jumaat akan kongsi serba sedikit gmbr yg memberi motivasi..semoga kita dapat memperbaiki diri kita ke arah yg lebih baik..salam jumaat.. :)

    BalasPadam
  3. salam perkenalan,salam jumaat..bagus idea nie :-)

    BalasPadam
  4. salam jumaat kak! =)
    bagus cara tu, berkongsi ke arah kebaikan =)

    BalasPadam
  5. bagus cara akak tu, bukan manafaat untuk diri sendiri je, kami semua pun dapat.. dari taip sesuatu yang melalaikan, baik kita cari sesuatu yang boleh menambah pahala kita.... :) setuju sgt dengan akak!!!!...

    BalasPadam
  6. salam jumaat...bagus gak idea atien ni.. :)

    BalasPadam
  7. tq atien atas komen kat 'uniform tadika mia' tuu... mmg itulah yg membelenggu akak... bab makan... risau gak walau owner tu kata endon yg msk...ingat nak bincang jugalah dgn hubby... risaulah...benda makan jd darah daging tuu..bahaya kan...tq yer bg pendapat... tak sangka org klang gak...dok mana.. ehe..pas baca delete le komen nie..ehe

    BalasPadam
  8. kak tak sihat ya? semoga cepat sembuh dari demam tu..

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain