Selasa, 29 Oktober 2013

Apa maksud dia??

Assalamualaikum...

Selamat pagi dan selamat menunaikan tugas harian anda.Ada yg masih belum bangun ke?..wake up..wake up..da siang ni,solat subuh x tadi ni..Haaa..tgk jam tu dah pukul berapa?Yg terlajak tu cepat2 ganti ye..



Ok,mcm mana dgn tidur anda semua..lena atau tidak.Alhamdulillah..lena sungguh saya tidur malam tadi sehinggalah kira2 jam 1:50 pagi,saya di kejutkan dengan bunyi deringan telefon bimbit saya..rasa betul2 mengganggu dgn bunyi telefon pagi2 buta macam tu.Kacau org tidur je kan.


Eh! Kalau x jawab panggilan tu,takut pulak ada apa2 kecemasan.Ye lah da dekat pukul 2 pagi tu..mana lah tahu panggilan dari ahli keluarga.So..saya jawab dengan mata yg masih tertutup.Ngantuk sgt le tu..heheee.

Bila saya jawab,kedengaran suara seorang lelaki yg tidak saya kenali dan cam suaranya.Saya tanya " siapa ni dan nak apa"?"saya samsudin,abg ada"??Ishh..kalau nk ckp ngan en.suami pun kenapa x telefon dia je,lagipun saya atau en.suami tak pernah bg no telefon saya ni kpd org luar.

"Saya nak ckp dgn abg".(Takkan customer cri dia pagi2 buta ni,bisik hati saya lah.)"ermmm..abg da tdo la"esok je la..smbg saya..malas saya nk kejutkan en.suami yg tidur di ruang tamu tu.."kakak x tdo ke"?tanya dia lagi ..(eiiiii..sibuk tanye aku tak tdo pulak) lain mcm je bunyinya.."dah tdo ni..bunyi telefon,saya angkat lah".."awak nak apa,nnt saya bg tahu dia".."saya nak ckp dgn abg"..ahh..esok je la..ngantuk ni,,lalu saya mematikan talian..

Tak sampai beberapa saat,bunyi lagi..saya malas nk jawab..saya matikan panggilan tu.ehhh..bunyi lagi..terus saya off kan telefon saya tu.Keesokkannya..saya memberitahu en.suami yg ada panggilan telefon dari seorang lelaki nak cakap dgnnya.Bila saya on kan semula fon saya tu,dekat 10 panggilan x berjawab dari no telefon yg sama.Saya memberi no telefon org tu dan en.suami pun cuba utk menelefonnya kembali..malangnya beberapa kali mencubanya..telefon itu tidak aktif..

Apa maksud org tu ye,,saja main2 kan saya atau...???





13 ulasan:

  1. kalau akak kena macam ni memang akak marah..kita ingatkan ada kecemasan kalau call malam2...alih2 orang nak main2 je.r..sakit hati tol camni..pernah gak kena camni..:)

    BalasPadam
  2. pelik tu kak..sy pn xberani nak kata panggilan jenis ape tu, yg pnting kena hati2 la..

    BalasPadam
  3. hahaaa..entah2 orang yg dalam wechat tu x..suare mengilaiiiii...hihiii..

    BalasPadam
  4. ishh pelik jer... lain macam je nie ..

    BalasPadam
  5. lor..ada yg yg sk kaco org le tuu

    BalasPadam
  6. Saspennya. Mungkin itu sekadar satu peringatan. :) Semoga dijauhkan daripada sebarang bala bencana. Amin.

    BalasPadam
  7. kalau dah byk kali, mesti hal penting tu kak...mmm...so, ada perkembangan ke tentang sape yang call tu..?

    BalasPadam
  8. bahaya tu kak.. mungkin berniat tak baik menganggu orang tengah tidur.. atau mungkin juga memang dia mengenali kak dan ingin menyampaikan hal yang penting.. ada apa-apa perkembangan tak?

    BalasPadam
  9. seram lak saya tibe2..kalau btol kenal abg akak nape kol no akak kan..
    pelik gak tu tgh2 malam..haishhh..

    BalasPadam
  10. Doa semoga tak de apa apa ye...dah tak yah fikir sgt. save lah no tu

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain