Isnin, 16 September 2013

Blog kosong

Huhu...blog kosong??,,ni semua gara2 tgn yg gatal sgt nk menggodeh2 blog ni.Niatnye cuma nk try letak gmbr kt atas blog tu,masa baru2 buat blog ni mmg ada letak gmbr ni,pastu bila saya buang je gmbr yg ada,terus x boleh nk letak gmbr lg,Sejak tu terus blog saya x de gmbr,sehinggalah baru2 ni saya nk cuba saje2 je.Kali ni saya try guna komputer,eh!boleh la plk.hehee terus teruja nk cri gmbr yg sesuai.Saya pun buang semula gmbr td utk ganti dgn gmbr lain,,sudahnya apa jadi?? Huwaaa..blog saya jadi kosong.Pada mulanya ingtkan tenet saya yg lembab,tp da lama tggu gitu jugak.Saya scroll ke bawah sgt2 bru jumpa entry saya tu..huhuhu..jauhnya..



Kosong mcm kt gmbr tu la..nj nangis da rasanya.Mcm2 try x ok gk,letak blik gmbr tp x center.Apalagi..saya capai tab saya terus kakao kwn saya si cantik,kot2 dy tau kn,,sampai email dan pasword saya bg kt dia utk btulkn blik,,hahaha.,.thanks ye sanggup layan kawan awak yg ntah apa2ntah ni..Dia kata kalau letak gmbr bru ok je x kosong atas tu,,so..saya kena cari dan edit gmbr yg sesuai la..tp ambk masa la..

Da mcm2 saya guna utk edit gmbr ni,tp ada yg nmpk besar sgt la,,msih x center la..ishk3..Last sekali saya guna picsart bru ok ckit walau x perfect la..tu la hasilnya kt atas tu.ok la gak dari kosong kan.Tu pun masih x puas hati gak ni..hehee..da malas da bio je la ek..ok ke??

2 ulasan:

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain