Rabu, 1 Januari 2014

Sponsor HadiahTasbih Digital

Assalamualaikum..
Tasbih digital
Sebenarnya saya ada sponsor hadiah dalam GA Alya Yaya.Dia mintak sponsor,tapi tak tau nk bg apa.Tiba2 terdetik nak sponsor 3 pcs tasbih digital macam gambar kat atas tu.Ok tak?

Kalau siapa2 yg bertuah,dapatlah tasbih digital tu.Lepas tu dia gunakan untuk berzikir hari2.Wah..bagus kan.Sekurang2nya dapat jugak tambah2 pahala saya yang sedia kekurangan ni.Gunakan utk kebaikan dan mengingati allah.Mudahnya buat saham akhirat.Betul kan.

Klik banner
Kalau berminat nak join GA ni dan berminat dengan tasbih digital ni..boleh klik banner atas tu ye..
Ok..bye ^_^

15 ulasan:

  1. mcm best..mcm nak join..tp esok la aku buat entry. da penat da ni ngadap entry aku.

    BalasPadam
  2. macam syok jer, esok kinah join ye.. letih family day ari ni :)

    BalasPadam
  3. menariknya hadiah!harap2 bole la niesa join..

    BalasPadam
  4. wahh best.. kawan anne ada tasbih digital ni, comel je tengok.. hehe

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah.. semoga kehidupan juga bertambah berkat.. aamiin.

    BalasPadam
  6. bagus kak sponsor hadiah sebegitu.. merupakan saham di akhirat juga tu.. menabung inti.. :D

    BalasPadam
  7. bestnya kak... menarik hadiah akak.

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    BalasPadam
  8. wah bestnya kalau dpt tasbih digital ni atien :)
    gudluck atien...

    BalasPadam
  9. semoga berjaya ya kak, insyaAllah kalau ika sempat join nanti ika join ya :)

    BalasPadam
  10. bagus jugak hadiah tu kak. :)

    BalasPadam
  11. Assalammualaikum...atien,

    wah,, best lah hadiah sponsor tu.. selamat bersegmen k..

    mselim3

    BalasPadam
  12. Salam ziarah tahun baharu Kak Atien. Moga tahun ini lembaran baharu dicoret dengan lebih bermakna. Juga, semoga lebih baik daripada sebelumnya.

    Tentang entri: Baiknya kak Atien sponsor. Moga yang menerima dapat kebaikan, juga yang memberi, mendapat saham yang sama. Amin.

    BalasPadam
  13. Fiza ada satu.. member opis bagi.. slmt bersegmen kak atien dan selamat menjadi sponsor...

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain