Selasa, 12 November 2013

Kuih Cincin,mana nak dapat?


Credit google

Tau x,kat mana saya boleh dapatkn kuih cincin ni..Kalau x silap saya kuih cincin ni dari sabah.Teringin pulak nk mkn,,pernah rasa sekali je,tu pun kawan bg.Dia bli masa pergi holiday di sarawak.Rasanya mmg sedap.Kat tempat saya mmg x de jual ni.

Saya da tanya en.google,,ada jumpe blog yg jual kuih ni..tp da x aktif,lama x berupdate..saya ambk no whatsapp..try tanye tapi x berbalas pula.Saya cari pula di page fb,,send msg x bls jugak.

Ada sape2 yg tau x,kat mana bole saya bli kuih cincin ni selain saya kena terbang ke sabah.hihi..Beli secara online la..Tolong beritahu bole x?Atau ada sape2 yg baik hati belikn utk saya dan pos kn sekali..nanti saya bayar la..

Help me ok..


11 ulasan:

  1. Alahai cte pasal kuih cincin plak. dah lama saya x balek sabah. rindu ngn kuih nie...

    cer try yg nie https://www.facebook.com/pages/Kuih-Cincin-Sabah/503867736318586

    BalasPadam
  2. mmg kat sabah jela yg ada..hehehe.. :D

    BalasPadam
  3. Alahai....x de kwn duk sana ke? Ce try buat iklan kat fb...msti ada pnya....

    BalasPadam
  4. susah nak dapat kuih ni kak.. hanya di sabah..

    BalasPadam
  5. @Aniq Bukharythanks aniq..da try pm..tp blum reply lg

    BalasPadam
  6. Yang dalam gambar tu kuih cincin eh? Baru tahu...

    BalasPadam
  7. kak.. sy baru je ke sabah baru2 nie.. beli byk tp dah edarkan kt family.. klu tak boleh bg kat akak sikit..

    BalasPadam
  8. Hello sya tau nak cari tu dkt mana di sekitar kl dan selangor

    BalasPadam
  9. Hello sya tau nak cari tu dkt mana di sekitar kl dan selangor

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain