Ahad, 17 November 2013

Tamat persekolahan seisi 2013

Assalamualaikum..

Seisi persekolahan 2013 dah pun melabuhkan tirainya..maka bermulalah cuti sekolah yg panjang sblum memulakan seisi baru pada tahun 2014 akn dtg..Jika di izinkn insha allah akn ada 2014 utk saya sekeluarga..

Tak de plan lg nk ke mana2 sbb byk pula kenduri kawen time cuti2 ni..Alif pulak nk berkhatan..insha allah,da bujang ank saya ni kan.

Saje nk kongsi gambar anak sekolah tahun 2013 ni..jom tgk..hehee

Alif 11 tahun

Alahai..tengok tu kecik je alif kan,kawan2 semua besar2..darjah 5 mcm darjah 3 je badannya.Anak saya memang semua kecik2 la..lau ikut en.suami berbadan besar..tp x de yg ikut plk jejak abah dia.

Alya 7 tahun
 Alya ni,lagi la kecik..size badan mcm budak tadika...dgn adik dia tinggi beza dlm 2 inci je..angkat beg sekolah pun x kuat tau..kena pakai yg ada roda.Tahun dpn kelas tgkt atas pulak..x tau mcm ne dia nk angkat beg dia tu..Al-maklumlah sek cina ni byk bukunya.
Dekat sek,selalu kena dukung dgn kawan2 abg dia tu..hehee..Dia pun ada tanya,kenapa dia tak besar2..hahaa..bila ckp dgn kwn2 mesti kena dongak..

Alisha 5 tahun

Alisha,badan lebih kurang kakak dia je..kat rumah mulut x reti diam mcm kakak dia..pot pet..pot pet..tapi sampai sek,jadi budak yg paling diam kat kelas..cikgu kata duduk diam je,,x mcm bdk lain..huhu..bila saya tanya..dia kata malu..alahai..Tahun depan da 6 tahun..

Harap semua anak2 mama berjaya dunia akhirat..boleh bantu mama dan abah di akhirat kelak.amin..insha allah.


12 ulasan:

  1. comel comel kiut semua anak anak nya... semua dah sekolah yer...mia baru 4 tahun..huhu..mama dia tak sabar nak tgk anak g sekolah

    BalasPadam
  2. Seronok le cuti skolah da mula...anak sy pun sma....

    BalasPadam
  3. Wah, bersekolah di sjkc ya? Menariknya. :)

    BalasPadam
  4. Waa..cut x sek blik kg x..alif sunat kat klang ke nnt?

    BalasPadam
  5. @izan mama mia
    Hehe..nnt merasa jugak..tp time nk g holiday kena tggu cuti sek je.

    BalasPadam
  6. @wanariahamizayup,,ank2 akak smua sek cina..alif,alhamdulillah da fasih berbhsa cina

    BalasPadam
  7. @marlina saharmar,esok sunat..kat klang je x blik johor.

    BalasPadam
  8. Slmt bercuti, semoga ceria bersama keluarga.. :)

    BalasPadam
  9. wahh persekolahan sudah tamat,, selamat bercuti

    BalasPadam
  10. comelnya semua anak kak.. selamat bercuti buat kak sekeluarga.. aiza menabung sunsilk&churp2.. :D

    BalasPadam
  11. semua comey2 anak Atien..anak akak yg lelaki pun kecik2..darjah 3 cam darjah 1..Huhuhu..

    BalasPadam
  12. anak akak skolah cine.. bagusnye..

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain