Jumaat, 8 November 2013

Saranghae I Love You

Assalamualaikum..


Setiap pukul 5:30 ptg dari hari isnin sampai jumaat,cerita ni lah yang saya tgk di Tv9..Sebelum ni sinetron Bening Binar Berlian,tapi cerita tu x tgk sgt sbb drama indonesia ni beratus2 episod,,sampai naik bosan..tetiba je bila buka Tv9 ni dah tukar cerita baru pulak iaitu Saranghae I Love You...Cerita ni gabungan indonesia dan korea tau.Kalau yg minat dgn korean drama ni boleh lah tgk.hihii


Sinetron romantik komedi berjudul ‘Saranghae’ ini menampilkan pelakon hebat Indonesia Revalina S. Temat dan pelakon baru Korea iaitu Tim Hwang. Seronok tau cerita ni sebab romantik komedi..x bosan n enjoy je..hope endingnya x mengecewakan..huhuu..Macam drama Cinta Jannah tu..cukup mengecewakan.Lepas patah hati dgn cinta jannah tu terus saya x layan pun Slot Akasia tu..hihi


Revalina S.Temat ni saya kenal lah,cerita bawang merah dulu tu.Tapi kalau artis korea ni saya x kenal..hahaha..watak yg pling saya x suke dlm citer ni ialah ibu wati iaitu mak kpd Bara..cara dia ckp style bali kot..Hampir keseluruhan penggambaran  citer ni di Bali Indonesia.Yg belum tgk try la tgk,mmg best..ada 30 episod je kalau x silap saya.
Kita Enjoy~~
^_^

9 ulasan:

  1. Sekarang banyak cerita2 Korea kat TV kan. Cerita Indonesia ni meleret2...

    BalasPadam
  2. Entah la, jarang tengok tv pun. Dah terbiasa hidup tanpa TV.

    BalasPadam
  3. cerita mix ke nie..? npk cm best..tp Fiza ngk tv waktu mlm jer.. huhu

    BalasPadam
  4. Dri lyan cite indon..baik tgk drama korea...puas hati pun ye gak....tp tu la..ptng2 ni..jrang plak tgk tvnya....

    BalasPadam
  5. wah nampak mcm best. tapi saya mmg jarang sgt nak tengok tv.

    BalasPadam
  6. oh saya pun layan jugak cerita ni :D

    BalasPadam
  7. sally pun ada review cerita ni..hehehe...

    BalasPadam
  8. aiza tak ikut cerita ini.. nampak menarik jalan ceritanya..

    BalasPadam

Tak perlu kata apa-apa,hanya taip je komen anda.:D

Anne Nurain